Mým cílem je respektovat potřebu klientů, ať už je to prodat nemovitost co nejdříve, za co nejlepší cenu, nebo třeba obchod časově sladit s koupí nové nemovitosti. Vždy se snažím pro klienta udělat víc, než většina makléřů. Proto již několik posledních let dělám především na doporučení a klienti se mi opakovaně vrací. Za každou nemovitostí je totiž lidský příběh. Pro mě nestačí, aby klient odcházel spokojený, musí být nadšený!
A jak pracuji? Používám nejmodernější způsoby práce jako jsou:
Na své zakázky využívám služby profesionálního fotografa. Vznikají tak úžasné záběry, které představí nemovitost mnohem atraktivněji než z běžné fotografie, které si často majitel nafotí na mobilní telefon. Standardem je i příprava nemovitosti pro focení tzn. fotostaging nebo homestaging, u neobývaných nemovitostí zůstává po celou dobu prodeje a především během prohlídek, kde je první dojem naprosto klíčový.
Dalším standardem je vytvoření videoprohlídky, což je vlastně propagační film o nemovitosti. Video je totiž fenomén, je to moderní způsob prezentace nemovitosti a nejen, že dokáže více zaujmout kupujícího, vzbudit jeho emoce, ale má i velký vliv na rychlosti prodeje. Pokud je to možné, součástí videoprohlídky jsou i záběry z dronu. Věděli jste, že inzerát, který obsahuje videoprohlídku má až o 600 % vyšší návštěvnost?
Používám je u starších nebo prázdných nemovitostí, zkrátka tam kde je potřeba doplnit představu zájemce o budoucí podobě. Prezentaci Vaší nemovitosti vylepším vizualizací nebo virtuálním stagingem. Je to reálná fotografie, která je počítačově upravena pomocí AI nebo grafikem, tam kde umělá inteligence nestačí a výsledkem je hezčí snímek, zařízený dle nejnovějších trendů.
Pokud to lze a pokud to dává smysl, přidávám do inzerce také záběry z ptačí perspektivy. Ideálním pomocníkem na to je dron, který dokáže udělat nádherné záběry z úplně jiného pohledu. Fotky z dronu v inzerci zaujmou, odliší se a zvýší sledovanost.
Samozřejmostí u zakázek je profi 3D půdorys nemovitosti. Je to velmi důležitý nástroj pro získání představy prostoru dané nemovitosti. Zájemce potřebuje vědět, jak je prostor uspořádaný a jak by se zde sám vešel a zda bude splňovat jeho očekávání.
Aby se nemovitost ukázala co nejvíce lidem, je důležitá inzerce. Dneska již nestačí inzerce na srealitách nebo na pár malých serverech. Díky spolupráci s největší realitní kanceláří na trhu, kterou jsou M&M reality holding bezesporu jsou, pro Vás BEZKONKURENČNÍ MARKETING zajistím levou zadní. Vaše nemovitost tak bude vidět opravdu všude.
Samozřejmostí je prezentace nemovitosti na sociálních sítích - Facebooku a Instagramu a dalších. Tento způsob propagace má obrovský dosah a zaujme i lidi, kteří třeba zrovna nemovitost nehledají.
Jedna z dalších věcí, které na prohlídky nemovitostí chystám je katalog nemovitosti. Jsou v něm shrnuté veškeré informace a fotky nemovitosti, doplněné o údaje z katastru, energetický štítek, půdorys, mapu občanské vybavenosti a především měsíční náklady. Toto vše ve formě papírového katalogu v kroužkové vazbě předávám zájemcům na prohlídce, aby měli všechno takzvaně černé na bílém.
Jedině díky transparetní elektronické aukci prodáte férově a nejvyšší nabídce. Oproti obálkovým metodám neztrácí emoce, které jsou klíčem k úspěchu. Věděli jste, že v průměru prodáváme díky aukci o 341 tisíc dráž, než byla původní představa majitelů?
K závěru obchodu neodmyslitelně patří předání nemovitosti a přepisy energií. Starostí s tím spojené můžete také pustit z hlavy, protože i o to se za Vás postarám. Abych mohla zajistit ty nejlepší podmínky na trhu spolupracuji hned se dvěma velkými a stabilními energetickými společnostmi, u kterých pro Vás vyjednávám ty nejvýhodnější podmínky.
Vytvořeno v systému CHYTRÝ WEB MAKLÉŘE
Tomawell s.r.o. © 2024